Menu

jak zamawiać

JAK ZAMAWIAĆ?

Aby złożyć zamówienie napisz do mnie na pracownia@shemakes.pl ,
a wtedy ja prześlę Wam formularz do składania zamówień, wraz z instrukcją obsługi i regulaminem.

Tutaj znajdziecie opisane zestawy zaproszeń.

-Na dole w formularzu jest kilka zakładek – arkuszy jednym z nich między innymi jest lista gości (excel) – do uzupełnienia jeśli chcecie aby zaproszenia były personalizowane komputerowo.

-W formularzu jest również link do proponowanej treści zaproszenia,
którą trzeba pobrać, edytować wedle uznania (wprowadzając Wasze dane) i podesłać mi na maila przy składaniu zamówienia.
Wszystkie ewentualne uwagi i instrukcje dotyczące zamówienia również można, a nawet trzeba, zawrzeć w dokumencie z treścią zaproszenia.

Po podesłaniu mi wszystkich niezbędnych informacji przygotowuję ostateczny kosztorys i podsyłam razem do sprawdzenia i zaakceptowania, po wpłaceniu zadatku, w przeciągu kilku dni przygotowuję spersonalizowaną wersję wybranych zaproszeń, po czym podsyłam ją do sprawdzenia i akceptacji przed wydrukiem.
Standardowy czas realizacji to 20 dni roboczych od momentu przyjęcia ostatecznego zamówienia do momentu wysłania paczki.
Ostatnio bardzo często zdarza nam się wysyłać zamówienia przed czasem, jednak o tym informuję dopiero jak już wszystko jest gotowe.

Czasem przedłuża się proces wysłania wizualizacji, ze względu na ilość i różnorodność prac w pracowni, w związku z tym proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Nie ma to oczywiście wpływu na ostateczny termin wysyłki.
Jeśli natomiast uda mi się zrealizować zamówienie wcześniej to oczywiście niezwłocznie o tym informuję.

Dodatki można zamówić wraz z zaproszeniami – jeśli mają Państwo już wszystkie niezbędne dane,
albo w późniejszym terminie, jako osobne zamówienie, ale najpóźniej 20 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką z mojej strony.

Można również zdecydować się na opcję ekspresową – płatną dodatkowo + 50 % ceny – wtedy należy podesłać mi szczegóły najpóźniej 10 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką. W przypadku tej wersji – proszę się upewnić czy będzie możliwa – często w szczycie sezonu lub przed świętami mamy tyle pracy, że jest to fizycznie niemożliwe.

Ważna uwaga – proszę przewidzieć nadprogramowe zawiadomienia lub zaproszenia do uzupełnienia,
niestety nie wykonujemy dodruków zaproszeń.

CZĘSTE PYTANIA

 

Czy zaproszenia są spersonalizowane? Czy personalizacja jest w cenie? 

Zaproszenia mogą być personalizowane, jeśli takie jest Wasze życzenie, należy wtedy podesłać mi listę gości wypełnioną w formularzu wg wzoru. Usługa ta nie jest dodatkowo płatna.

Czy tekst może być większy? 

Rozmiar treści zależny jest od jej ilości i rozmieszczenia na karcie – jeśli zależy Wam żeby była możliwie największa, proszę napiszcie mi to w formularzu, w kolumnie „dodatkowe info”, a na pewno wezmę to pod uwagę.

Czy tekst może być ciemniejszy? 

Jak najbardziej, nie będzie on zupełnie czarny, ale mogę go przyciemnić w miarę możliwości.
Również proszę o zawarcie tej informacji w formularzu, w kolumnie „dodatkowe info”, a na pewno wezmę to pod uwagę.

Czy zaproszenia mogą być składane? 

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy mogę zamówić pozostałą papeterię w późniejszym terminie? 

Dodatki można zamówić wraz z zaproszeniami – jeśli mają Państwo już wszystkie niezbędne dane,
albo w późniejszym terminie, jako osobne zamówienie, ale najpóźniej 20 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką z mojej strony.

Czy zaproszenia mogą być większe, lub w innym formacie? 

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy możliwy jest dodruk kilku zaproszeń, jeśli zapomnieliśmy o kilku osobach? 

Niestety nie wykonujemy dodatkowych dodruków, dlatego proszę pamiętać o zamówieniu ewentualnych nadprogramowych zaproszeń i zawiadomień w razie „w” .

Czy da się przygotować  zaproszenia/dodatki w mniej niż 20 dni roboczych? 

Istnieje możliwość zamówienia w trybie ekspresowym – płatnym dodatkowo + 50 % ceny
wtedy należy podesłać mi szczegóły najpóźniej 10 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką.
W przypadku tej wersji – proszę się upewnić czy będzie możliwa – często w szczycie sezonu lub przed świętami mamy tyle pracy, że jest to fizycznie niemożliwe.

 

 

Jeśli jeszcze coś jest niejasne to proszę śmiało pisać na pracownia@shemakes.pl