fbpx
Menu

Zaproszenia ślubne i pozostała papeteria SheMakes.
Aby zamówić uzupełnij poniższy formularz:

-interaktywny formularz działa tylko z poziomu komputera-

SheMakes – formularz zamówienia (min. 30 sztuk)

Możesz to zrobić na dwa sposoby:
1) Uzupełnić w bezpośrednio w przeglądarce, zapisać ze zmianami i przesłać mi na maila w formie załącznika.
2) Pobrać, uzupełnić w darmowym programie Adobe Reader, zapisać i przesłać mi na maila w formie załącznika.
Mail do składania zamówień: pracownia@shemakes.pl
*Jeśli, żadna z tych opcji nie działa u Ciebie daj mi znać, a na pewno jakoś to rozwiążemy.

_________________

Jeśli chcesz złożyć mniejsze zamówienie zobacz zobacz tutaj:
-papeteria okolicznościowa-
małe zamówienia

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. UZUPEŁNIENIE FORMULARZA
    Aby złożyć zamówienie należy uzupełnić powyższy formularz zapisać i przesłać w formie załącznika na adres: pracownia@shemakes.pl
  2. AKCEPTACJA ZAMÓWIENIA
    Po otrzymaniu formularza zapoznaję się z nim, sprawdzam czy wszystko jest poprawnie uzupełnione i czy jestem w stanie zrealizować zamówienie. Jeśli wszystko się zgadza to przesyłam informację i potwierdzam, że można dokonać płatności.
  3. PIERWSZA PŁATNOŚĆ
    Po obustronnym zaakceptowaniu formularza przychodzi czas na płatność – możecie podzielić płatność na dwa etapy, lub zapłacić z góry w całości.
    W tym momencie płatny jest zadatek, lub całość kwoty – jak Wam wygodniej.
  4. PRZYGOTOWANIE WIZUALIZACJI
    Po wpłaceniu zadatku lub całości kwoty, w przeciągu kilku dni przesyłam wizualizację, w specjalnej interaktywnej aplikacji, w której możecie uzupełnić treść i listę gości. Treść i listę możecie zmieniać dowolną ilośc razy, dopóki nie dacie mi znać, że macie już ostateczną wersję i można drukować.
  5. DRUGA PŁATNOŚĆ
    Moment płatności drugiej wpłaty, jeśli zamówienie nie zostało opłacone z góry.
  6. PAKOWANIE, DRUKOWANIE, WYSYŁANIE
    Po zaakceptowaniu opłaceniu całości zamówienia trwają dalsze prace w pracowni takie jak przygotowanie do druku, wydruk, cięcie i pakowanie.
    Kiedy papeteria jest gotowa wysyłam ją na wskazany adres lub daję znać, że można ją odebrać.
    Maksymalny czas realizacji to 20 dni roboczych od momentu przyjęcia ostatecznego zamówienia do momentu wysłania paczki.
    Obecnie najczęściej trwa to około 15 dni roboczych.W wypadku przygotowania projektu indywidualnego należy doliczyć dodatkowe 10-15 dni roboczych na prace z nim związane. 

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
z projektem indywidualnym

  1. UZUPEŁNIENIE FORMULARZA
    Aby złożyć zamówienie należy uzupełnić powyższy formularz zapisać i przesłać w formie załącznika na adres: pracownia@shemakes.pl
    Wraz z formularzem proszę o przesłanie wszelkich informacji na temat tego jak chcielibyście żeby wyglądał projekt:
    -krótki opis, wszystko co tylko przychodzi Wam do głowy
    -inspiracje ślubne np. z pinteresta lub w postaci zdjęć/obrazków
    -wybór krojów pisma – dostępne są wszystkie, które zostały użyte we wzorach na stronie,  możemy też dobrać nowy – wiąże się z dodatkowymi kosztami – zazwyczaj takie ozdobne kroje pisma kosztują około 50-200 zł
    -wszystko co Wam przychodzi do głowy, nawet zupełnie luźne przemyślenia.
    Proszę o przesłanie powyższych informacji w formie załącznika np. Word lub Pages.
    Jeśli natomiast macie w głowie jedynie to, że mają to być np. oliwki – nie szkodzi – przygotuję szkic i będziemy wtedy rozmawiać na temat tego czy tak, czy inaczej.
  2. AKCEPTACJA ZAMÓWIENIA
    Po otrzymaniu formularza zapoznaję się z nim, sprawdzam czy wszystko jest poprawnie uzupełnione i czy jestem w stanie zrealizować zamówienie.
    Zapoznaję się z treściami dotyczącymi wyglądu wzoru, dopytuję o szczegóły, jeśli czegoś mi brakuje.
    Jeśli wszystko się zgadza to przesyłam informację i potwierdzam, że można dokonać płatności.
  3. PIERWSZA PŁATNOŚĆ
    Po obustronnym zaakceptowaniu formularza przychodzi czas na płatność – możecie podzielić płatność na dwa etapy, lub zapłacić z góry w całości.
    W tym momencie płatny jest zadatek + koszty przygotowania projektu, lub całość kwoty – jak Wam wygodniej.
  4. PRZYGOTOWANIE SZKICU GRAFIKI
    Po wpłaceniu zadatku lub całości kwoty, w przeciągu kilku dni przesyłam Wam szkic koncepcyjny projektu zaproszeń.
    Na tym etapie możemy jeszcze wprowadzić zmiany, omówić co chcecie zmienić – po uzgodnieniu, jeśli jest taka potrzeba, przesyłam kolejny szkic.
  5. PRZYGOTOWANIE WŁAŚCIWEGO PROJEKTU 
    po zaakceptowaniu szkicu maluję wzór, digitalizuję go, przygotowuję projekt zaproszeń i przesyłam do akceptacji.
    Na tym etapie możliwe są już tylko drobne zmiany -przesuwanie elementów grafik itp.
    Projekt przesyłam w specjalnej interaktywnej aplikacji, w której możecie uzupełnić treść i listę gości. Treść i listę możecie zmieniać dowolną ilośc razy, dopóki nie dacie mi znać, że macie już ostateczną wersję i można drukować.
  6. DRUGA PŁATNOŚĆ
    Moment płatności drugiej wpłaty, jeśli zamówienie nie zostało opłacone z góry.
  7. PAKOWANIE, DRUKOWANIE, WYSYŁANIE
    Po zaakceptowaniu opłaceniu całości zamówienia trwają dalsze prace w pracowni takie jak przygotowanie do druku, wydruk, cięcie i pakowanie.
    Kiedy papeteria jest gotowa wysyłam ją na wskazany adres lub daję znać, że można ją odebrać.
    Maksymalny czas realizacji to 20 dni roboczych od momentu przyjęcia ostatecznego zamówienia do momentu wysłania paczki.
    Do tego czasu należy doliczyć czas ustaleń i przygotowania projektu – około 10 dni roboczych.
    Najczęściej jednak, jeśli komunikacja przebiega sprawnie, trwa to nieco krócej.

 

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Czasem przedłuża się proces wysłania wizualizacji, ze względu na ilość i różnorodność prac w pracowni. Jest to naturalny proces, niemniej jednak proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Nie ma to oczywiście wpływu na ostateczny termin wysyłki. Jeśli natomiast uda mi się zrealizować zamówienie wcześniej to oczywiście niezwłocznie o tym informuję.

 

  1. Dodatki można zamówić wraz z zaproszeniami – jeśli mają Państwo już wszystkie niezbędne dane, albo w późniejszym terminie, jako osobne zamówienie, ale najpóźniej 20 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką z mojej strony.  Proszę uwzględnić ewentualność przedłużenia się wysyłki – zawsze warto zamówić dodatki możliwie najwcześniej. Przy składaniu zamówienia nie musicie mieć jeszcze gotowej listy, treści menu itp. można uzupełnić te dane nieco później.

 

  1. Można również zdecydować się na opcję ekspresową – płatną dodatkowo – wtedy należy podesłać mi szczegóły najpóźniej 10 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką. W przypadku tej wersji – proszę się upewnić, czy będzie możliwa – często w szczycie sezonu lub przed świętami mamy tyle pracy, że jest to fizycznie niewykonalne. Koszt opcji ekspresowej uzależniony jest od wielkości zamówienia.

 

  1. Ważna uwaga – proszę przewidzieć nadprogramowe zawiadomienia lub zaproszenia do uzupełnienia, niestety nie wykonujemy dodruków zaproszeń.

 

CZĘSTE PYTANIA

 

  1. Czy zaproszenia są spersonalizowane? Czy personalizacja jest w cenie? Zaproszenia mogą być personalizowane, jeśli takie jest Wasze życzenie, należy wtedy uzupełnić listę gości w interaktywnej wizualizacji. Usługa ta nie jest dodatkowo płatna.

 

  1. Czy tekst może być większy?Rozmiar treści zależny jest od jej ilości i rozmieszczenia na karcie – jeśli zależy Wam żeby była możliwie największa, proszę napiszcie mi to w formularzu, w kolumnie „dodatkowe info”, a na pewno wezmę to pod uwagę.

 

  1. Czy tekst może być ciemniejszy? Wszystko zależy od tego jaką próbkę wiedzieliście, jednak obecnie staram się drukować możliwie najciemniejszą wersję tekstu. W razie gdyby chcieli mieć państwo pewność, że treść będzie ciemna, proszę o zawarcie tej informacji w formularzu, w kolumnie „dodatkowe info”, a na pewno wezmę to pod uwagę.

 

  1. Czy zaproszenia mogą być składane? W formularzu jest opcja zaproszeń składanych – zaproszenia „Fold” – zaproszenia te są droższe od pozostałych, bo proces składania odbywa się ręcznie i trwa bardzo długo. Nie zawsze jestem w stanie zrealizować takie zamówienie – może być z tym problem np. w szczycie sezonu, dlatego warto się upewnić mailowo.
  1. Czy mogę zamówić pozostałą papeterię w późniejszym terminie? Dodatki można zamówić wraz z zaproszeniami – jeśli mają Państwo już wszystkie niezbędne dane, albo w późniejszym terminie, jako osobne zamówienie, ale najpóźniej 20 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką z mojej strony.  Proszę uwzględnić ewentualność przedłużenia się wysyłki – zawsze warto zamówić dodatki możliwie najwcześniej. Przy składaniu zamówienia nie musicie mieć jeszcze gotowej listy, treści menu itp. można uzupełnić te dane nieco później.

 

  1. Kiedy powinnismy zamówić pozostałą papeterię? Zamówienie na dodatki należy złożyć 20 dni roboczych przed planowaną wysyłką.
    Niemniej może być to oszacowana ilość wybranych elementów, a szczegółową listę/ treść menu, można dosłać w nieco późniejszym terminie.

 

  1. Czy zaproszenia mogą być większe lub w innym formacie? Jest taka możliwość, szczegóły do ustalenia mailowo.

 

  1. Czy możliwy jest dodruk kilku zaproszeń, jeśli zapomnieliśmy o kilku osobach? Niestety nie wykonujemy dodatkowych dodruków, dlatego proszę pamiętać o zamówieniu ewentualnych nadprogramowych zaproszeń i zawiadomień w razie „w”.

 

  1. Czy da się przygotować zaproszenia/dodatki w mniej niż 20 dni roboczych? Istnieje możliwość zamówienia w trybie ekspresowym – płatnym dodatkowo – wtedy należy podesłać mi szczegóły najpóźniej 10 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką. W przypadku tej wersji – proszę się upewnić, czy będzie możliwa – często w szczycie sezonu lub przed świętami mamy tyle pracy, że jest to fizycznie niewykonalne. Koszt opcji ekspresowej uzależniony jest od wielkości zamówienia.

 

  1. Czy mogę zakupić projekt w wersji elektronicznej na Księgę Gości/ Stronę internetową/ do fotobudki? Niestety na ten moment nie przygotowuję i nie sprzedaję plików z moimi grafikami. Nie zezwalam również na wykorzystywanie moich grafik bez mojej zgody.

 

 

W razie dodatkowych pytań proszę pisać na pracownia@shemakes.pl