DODATKOWE INFORMACJE
- Czasem przedłuża się proces wysłania wizualizacji, ze względu na ilość i różnorodność prac w pracowni. Jest to naturalny proces, niemniej jednak proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Nie ma to oczywiście wpływu na ostateczny termin wysyłki. Jeśli natomiast uda mi się zrealizować zamówienie wcześniej to oczywiście niezwłocznie o tym informuję.
- Dodatki można zamówić wraz z zaproszeniami – jeśli mają Państwo już wszystkie niezbędne dane, albo w późniejszym terminie, jako osobne zamówienie, ale najpóźniej 20 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką z mojej strony. Proszę uwzględnić ewentualność przedłużenia się wysyłki – zawsze warto zamówić dodatki możliwie najwcześniej. Przy składaniu zamówienia nie musicie mieć jeszcze gotowej listy, treści menu itp. można uzupełnić te dane nieco później.
- Można również zdecydować się na opcję ekspresową – płatną dodatkowo – wtedy należy podesłać mi szczegóły najpóźniej 10 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką. W przypadku tej wersji – proszę się upewnić, czy będzie możliwa – często w szczycie sezonu lub przed świętami mamy tyle pracy, że jest to fizycznie niewykonalne. Koszt opcji ekspresowej uzależniony jest od wielkości zamówienia.
- Ważna uwaga – proszę przewidzieć nadprogramowe zawiadomienia lub zaproszenia do uzupełnienia, niestety nie wykonujemy dodruków zaproszeń.
CZĘSTE PYTANIA
- Czy zaproszenia są spersonalizowane? Czy personalizacja jest w cenie? Zaproszenia mogą być personalizowane, jeśli takie jest Wasze życzenie, należy wtedy uzupełnić listę gości w interaktywnej wizualizacji. Usługa ta nie jest dodatkowo płatna.
- Czy tekst może być większy?Rozmiar treści zależny jest od jej ilości i rozmieszczenia na karcie – jeśli zależy Wam żeby była możliwie największa, proszę napiszcie mi to w formularzu, w kolumnie „dodatkowe info”, a na pewno wezmę to pod uwagę.
- Czy tekst może być ciemniejszy? Wszystko zależy od tego jaką próbkę wiedzieliście, jednak obecnie staram się drukować możliwie najciemniejszą wersję tekstu. W razie gdyby chcieli mieć państwo pewność, że treść będzie ciemna, proszę o zawarcie tej informacji w formularzu, w kolumnie „dodatkowe info”, a na pewno wezmę to pod uwagę.
- Czy zaproszenia mogą być składane? W formularzu jest opcja zaproszeń składanych – zaproszenia „Fold” – zaproszenia te są droższe od pozostałych, bo proces składania odbywa się ręcznie i trwa bardzo długo. Nie zawsze jestem w stanie zrealizować takie zamówienie – może być z tym problem np. w szczycie sezonu, dlatego warto się upewnić mailowo.
- Czy mogę zamówić pozostałą papeterię w późniejszym terminie? Dodatki można zamówić wraz z zaproszeniami – jeśli mają Państwo już wszystkie niezbędne dane, albo w późniejszym terminie, jako osobne zamówienie, ale najpóźniej 20 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką z mojej strony. Proszę uwzględnić ewentualność przedłużenia się wysyłki – zawsze warto zamówić dodatki możliwie najwcześniej. Przy składaniu zamówienia nie musicie mieć jeszcze gotowej listy, treści menu itp. można uzupełnić te dane nieco później.
- Kiedy powinnismy zamówić pozostałą papeterię? Zamówienie na dodatki należy złożyć 20 dni roboczych przed planowaną wysyłką.
Niemniej może być to oszacowana ilość wybranych elementów, a szczegółową listę/ treść menu, można dosłać w nieco późniejszym terminie.
- Czy zaproszenia mogą być większe lub w innym formacie? Jest taka możliwość, szczegóły do ustalenia mailowo.
- Czy możliwy jest dodruk kilku zaproszeń, jeśli zapomnieliśmy o kilku osobach? Niestety nie wykonujemy dodatkowych dodruków, dlatego proszę pamiętać o zamówieniu ewentualnych nadprogramowych zaproszeń i zawiadomień w razie „w”.
- Czy da się przygotować zaproszenia/dodatki w mniej niż 20 dni roboczych? Istnieje możliwość zamówienia w trybie ekspresowym – płatnym dodatkowo – wtedy należy podesłać mi szczegóły najpóźniej 10 dni roboczych przed oczekiwaną wysyłką. W przypadku tej wersji – proszę się upewnić, czy będzie możliwa – często w szczycie sezonu lub przed świętami mamy tyle pracy, że jest to fizycznie niewykonalne. Koszt opcji ekspresowej uzależniony jest od wielkości zamówienia.
- Czy mogę zakupić projekt w wersji elektronicznej na Księgę Gości/ Stronę internetową/ do fotobudki? Niestety na ten moment nie przygotowuję i nie sprzedaję plików z moimi grafikami. Nie zezwalam również na wykorzystywanie moich grafik bez mojej zgody.
W razie dodatkowych pytań proszę pisać na pracownia@shemakes.pl